Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

7. Κοινωνική Επιχειρηματικότητα

ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Αυτό συνεπάγεται ότι θέλουν να συνεισφέρουν στην επίλυση ενός κοινωνικού προβλήματος που απασχολεί την κοινότητα της οποίας αποτελούν μέρος. Ο στόχος των επιχειρήσεων αυτών είναι διττός:
επιδιώκουν μεν το κέρδος αλλά παράλληλα επιθυμούν την εισαγωγή θετικών κοινωνικών αλλαγών. Πολύ συχνά παρατηρούμε ότι υπάρχει έντονο ενδιαφέρον και ενθουσιασμός για εικονικές εταιρείες που ασχολούνται με την κοινωνική επιχειρηματικότητα. Η κοινωνική επιχειρηματικότητα είναι μια συνεχώς αναπτυσσόμενη μορφή επιχειρηματικότητας που μπορεί να προσφέρει εξαιρετικές ευκαιρίες στους νέους ανθρώπους. Κάποιες μαθητικές επιχειρήσεις επιλέγουν να προσφέρουν το ποσό των κερδών τους σε φιλανθρωπικές οργανώσεις.

O ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ JA GREECE ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ JA – YE EUROPE, ΟΠΩΣ:

The Social Innovation Relay - ( Πρόγραμμα Κοινωνικής Καινοτομίας) Το Πρόγραμμα Κοινωνικής Καινοτομίας είναι το μεγαλύτερο διαδραστικό, διαδικτυακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα στον κόσμο που βασίζεται στην online αλλά και στην πρόσωπο με πρόσωπο συνεργασία των μαθητών με συμβούλους – εθελοντές. Σύμβουλοι – εθελοντές παρέχουν στις ομάδες που θα προκριθούν online (e-mentoring) και πρόσωπο με πρόσωπο καθοδήγηση για να προετοιμαστούν για το επόμενο στάδιο του διαγωνισμού, διεκδικώντας μία θέση στον Τελικό Πανελλαδικό διαγωνισμό και στη συνέχεια στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό!
The Social Enterprise Programme - (Πρόγραμμα Κοινωνικής Επιχείρησης) Στόχος του προγράμματος είναι η αύξηση του αριθμού των κοινωνικά υπεύθυνων επαγγελματιών. Το πρόγραμμα δεν υλοποιείται ακόμα στην Ελλάδα.

8. 2º ΣΤΑΔΙΟ – Προγραμματισμός

Στο δεύτερο βήμα ξεκινήστε τη σύλληψη και την διατύπωση της επιχειρηματικής σας ιδέας, οργανώστε την ομάδα σας και σκεφτείτε την ανάθεση των εργασιών και των ρόλων στην επιχείρηση.
  • Πιθανόν να χρειαστεί επιπλέον χρόνος για την διαδικασία δημιουργίας της επιχειρηματικής ιδέας
  • Επιλογή της επιχειρηματικής ιδέας στην οποία θέλετε να συμμετέχετε
  • Ορισμός ομάδων
  • Προεργασία για την ανάθεση ρόλων και εργασιών στην επιχείρηση
  • Προετοιμασία για την πρώτη συνάντηση με τον σύμβουλο –εθελοντή
  • Προετοιμασία για την εκλογή του Διοικητικού Συμβουλίου
  • Προετοιμασία για την πρώτη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου και συζήτηση των θεμάτων ημερήσιας διάταξης

9. Αποφασίστε ποια ιδέα θέλετε να αναπτύξετε

Αφού έχετε ολοκληρώσει τη δημιουργική διαδικασία παραγωγής ιδεών, είναι πολύ σημαντικό να ταξινομήσετε τις ιδέες με βάση την προτεραιότητά τους. Κάποιες ιδέες μπορεί να τις απορρίψετε σχεδόν αμέσως. Χρειάζεται να ερευνήσετε την κάθε ιδέα και να κρατήσετε μόνο αυτή που θεωρείτε ότι αξίζει να επενδύσετε πάνω της.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι αξιολόγησης ιδεών, διαβάστε περισσότερα σχετικά στα συνημμένα!
-PMI: +(Συν) και –(Mείον) και Ενδιαφέρουσα
-SWOT: Δυνατά σημεία, Αδύναμα σημεία, Ευκαιρίες, και Απειλές

10. Το όνομα και η φίρμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου