Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΜΕΘΕΞΙΣ

Εκδόσεις- Πολυμέσα

Κεραμοπούλου 5

Τ.Κ. 54622 Θεσσαλονίκη

Τηλ. 2310-278301, Κινητό: 6977404026

Site: www.metheksis.gr

E-mail: info@metheksis.gr

/metheksis

#metheksis

/metheksis

Κατάλογος

Οι χαρακτήρες του Δον Καμίλο και του Σέρλοκ Χολμς... στα

Αρχαία Ελληνικά


του Juan Coderch
Ένας Ισπανός καθηγητής δίνει ραντεβού στον Δον Καμίλλο

και στον Σέρλοκ Χολμς την ίδια ώρα...στο ίδιο βιβλίο.... Πώς

θα καταφέρουν να συνεννοηθούν μεταξύ τους, όταν ο

συγγραφέας τούς βάλει να μιλήσουν...στα αρχαία ελληνικά;

O Juan Coderch, καθηγητής ελληνικών στο Πανεπιστήμιο

St. Andrews στη Σκωτία, ζωντανεύει δύο από τους πιο

αγαπημένους ήρωες της παγκόσμιας λογοτεχνίας με τη

βοήθεια μιας γλώσσας που πολλοί επιμένουν ακόμα να

χαρακτηρίζουν «νεκρή».

Αριθμ. σελίδων: 94

ISBN: 978-960-6796-17-3

Τιμή: 9 €

Έτος έκδοσης: 2010
Θεσσαλονίκη.

Αποτυπώνοντας το χθες στην πόλη του σήμερα


του Σπύρου Τσαφάρα
Ο Σπύρος Δημ. Τσαφαράς, με τις φωτογραφίες και

τα κείμενά του, μας προσκαλεί σ’ ένα γοητευτικό

ταξίδι στον χώρο και στον χρόνο και μας συστήνει

τη Θεσσαλονίκη. Μια πόλη σύγχρονη που έχει

συμπληρώσει ήδη είκοσι τρεις αιώνες αδιάλειπτης

ιστορικής παρουσίας. Μια μεγαλούπολη πολυάνθρωπη και πολύβουη και

ταυτόχρονα ένα ιδιότυπο και μοναδικό «ανοιχτό» μουσείο τέχνης, χάρη στο πλήθος

σπουδαίων μνημείων διαφορετικών εποχών και ετερόκλιτων πολιτισμών που

σώζονται διάσπαρτα εντός του πολεοδομικού ιστού. Οι κάτοικοι και οι επισκέπτες

της Θεσσαλονίκης κινούνται, επικοινωνούν, συνευρίσκονται, λειτουργούν,

εκφράζονται, αισθάνονται, ζουν γύρω και δίπλα από τα μνημεία, ανάμεσα και μέσα

σε αυτά, ασυναίσθητα τις περισσότερες φορές και συχνά δίχως επίγνωση της

σημασίας τους. Τα ίδια τα μνημεία άλλοτε χάνονται στο σημερινό περιβάλλον που

κινείται απειλητικά εναντίον τους, τα «πνίγει», τα «καταπιέζει» και τα «συνθλίβει».

Άλλοτε ξεπροβάλλουν δυναμικά μεταξύ των καινούργιων κτισμάτων και

αναδεικνύονται, γίνονται τοπόσημα, σημεία αναφοράς. Και άλλοτε εντάσσονται

πλήρως στο αστικό τοπίο, συγχωνεύονται, αναμειγνύονται, μετατρέπονται σε ένα.

Το χθες και το σήμερα, το παρελθόν και το παρόν, το παλιό και το νέο, το ιστορικό

και το σύγχρονο, η διατήρηση και η εξέλιξη, συνυπάρχουν και συμπορεύονται στην

πόλη, αλληλεπιδρούν και αλληλοσυμπληρώνονται, συνομιλούν και συνδιαλέγονται,

αντιπαρατίθενται και συγκρούονται. Και αποτυπώνονται ανεξίτηλα στον χαρακτήρα

και στη φυσιογνωμία της Θεσσαλονίκης, αλλά και στο μυαλό οποιουδήποτε

θελήσει να την προσεγγίσει, να την ανακαλύψει και να την ερμηνεύσει. Έλενα

Κωνσταντινίδου, Αρχιτέκτων, Λέκτορας Σχολής Αρχιτεκτόνων Ε.Μ.Π.

Αριθμ. σελίδων: 170

ISBN: 978-960-6796-31-9

Τιμή: 10 €

Έτος έκδοσης: 2012
Λαγκαδινό Λεξικό


του Δημήτριου Σπ. Τσαφαρά

Αριθμ. Σελίδων: 242

ISBN: 978-960-6796-42-5

Τιμή: 10 €

Έτος έκδοσης: 2013
Ειδικές Μαθησιακές δυσκολίες. Μια εναλλακτική

προσέγγιση... για όλους


της Ελίνας Ι. Μπόντη

Ένα βιβλίο που απευθύνεται σε γονείς, εκπαιδευτικούς,

ειδικούς παιδαγωγούς, σε άτομα με Ειδικές Μαθησιακές

Δυσκολίες, αλλά και σε όλες τις ειδικότητες και τους φορείς

που ασχολούνται με την εκπαίδευση, την ψυχολογία και την ανάπτυξη των ατόμων

με δυσκολίες στη μάθηση. -Διαφορετικές Θεωρητικές Προσεγγίσεις σχετικά με τη

Φύση των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών. -Ικανότητες και Αδυναμίες σε

επιμέρους Μαθησιακούς Τομείς: Ανάγνωση, Γραφή, Προφορικός και Γραπτός

Λόγος, Μαθηματικά, κ.α. -Βασικές Αρχές Αξιολόγησης και Προτεινόμενες

Διαγνωστικές Δοκιμασίες ανά Μαθησιακό Τομέα. -Μέθοδοι, Τεχνικές και Ασκήσεις

Ειδικής Παιδαγωγικής Παρέμβασης.

Αριθμ. σελίδων: 624

ISBN: 978-960-6796-37-1

Τιμή: 45 €

Έτος έκδοσης: 2013
Διαταραχές λόγου και ομιλίας. Μία χρόνια διαταραχή ή μια

απλή καθυστέρηση στην επικοινωνία; Μικρά διαγνωστικά

και θεραπευτικά βήματα


της Αναστασίας Κάρτζια


Στόχος του βιβλίου είναι να κάνει γνωστή την επιστήμη της

λογοθεραπείας στο ευρύ κοινό, δίνοντας κάποια στοιχεία

αναγνώρισης των διαταραχών επικοινωνίας και κάποια

μικρά βήματα θεραπείας, τα οποία μπορεί κανείς να

εφαρμόσει μόνος του παράλληλα με το πρόγραμμα

λογοθεπευτικής παρέμβασης. Απευθύνεται σε γονείς με

παιδιά που παρουσιάζουν δυσκολία στην επικοινωνία, σε

ενήλικες με παρόμοια προβλήματα και σε επαγγελματίες που

ξεκινάνε τα πρώτα βήματα της καριέρας τους στο χώρο της

λογοθεραπείας. Αναφέρεται στην αξιολόγηση, τη διάγνωση

και τη θεραπεία των πέντε πιο συχνά εμφανιζόμενων διαταραχών επικοινωνίας.

Αριθμ. σελίδων: 86

ISBN: 978-960-6796-21-0

Τιμή: 8 €

Έτος έκδοσης: 2011
Διαχείριση και αξιολόγηση εκπαιδευτικών μονάδων

Ο ρόλος του διευθυντή στη διαμόρφωση συνεργατικού

κλίματος

της Θωμαής Δαδαμόγια
Αντικείμενο της ερευνητικής εργασίας που παρουσιάζεται στο

συγκεκριμένο βιβλίο αποτελεί η διερεύνηση του ρόλου του

διευθυντή στη διαμόρφωση συνεργατικού κλίματος σε μια

σχολική μονάδα, και, μάλιστα, μια σχολική μονάδα ειδικής

αγωγής. Συγκεκριμένα, διερευνάται η ύπαρξη συσχέτισης μεταξύ

των δύο παραγόντων - διευθυντή και συνεργατικού κλίματος -

και κατά πόσο αυτοί οι δύο παράγοντες σχετίζονται με την

αποτελεσματικότητα του σχολείου.

Πόσο σημαντική είναι η επίδραση που ασκεί ο διευθυντής σε μια

σχολική μονάδα σε όλα τα επίπεδα των λειτουργιών της, με στόχο την πραγματοποίηση

των σκοπών και την επίτευξη των στόχων της εκπαίδευσης; Κατά πόσο ο ρόλος, οι

ενέργειες, η φιλοσοφία, η προσωπικότητα, οι πεποιθήσεις και οι στρατηγικές του οδηγούν

στη διαμόρφωση καλών συνεργατικών σχέσεων μεταξύ των μελών της σχολικής μονάδας,

αλλά και μεταξύ της σχολικής μονάδας και άλλων φορέων; Τι επιπτώσεις μπορεί να έχει η

έλλειψη θετικών διαπροσωπικών σχέσεων και καλής συνεργασίας εντός της σχολικής

μονάδας και κατά πόσο αυτό επηρεάζει την αποδοτικότητά της;

Ένα αφεντικό προκαλεί φόβο, ένας ηγέτης εμπιστοσύνη.

Ένα αφεντικό κατηγορεί, ένας ηγέτης καλύπτει τα λάθη.

Ένα αφεντικό τα ξέρει όλα, ένας ηγέτης κάνει ερωτήσεις.

Ένα αφεντικό κάνει τη δουλειά αγγαρεία, ένας ηγέτης διασκέδαση.

Ένα αφεντικό νοιάζεται για τον εαυτό του, ένας ηγέτης για την ομάδα.

(Αnthony Robbins, 1960, Αμερικανός συγγραφέας)

Αριθμ. σελίδων: 246

ISBN: 978-960-6796-65-4

Διαστάσεις: 17x24

Τιμή: 20


Έτος έκδοσης: 2014
Ουσιαστική Μάθηση με την Τεχνολογία


των David Jonassen, Jane Howland, Rose M. Marra, David

Crismond
Καλώς ήρθατε στην τρίτη έκδοση αυτού του βιβλίου. Κάθε

έκδοση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής, βασίζεται στην

υπόθεση ότι η ουσιαστική μάθηση απαιτεί ενεργητική εμπλοκή

σε εργασίες αυθεντικής μάθησης, άρθρωση και στοχασμό σε

προσωπικά και κοινωνικά δομημένες έννοιες, συνεργασία,

όπου είναι δυνατόν, και το πιο σημαντικό, διάθεση για μάθηση.

Η υπόθεση αυτή βασίζεται στην επιστημολογία του εποικοδομητισμού. Ο

εποικοδομητισμός είναι μια φιλοσοφία της περιγραφής διαδικασιών για τον

σχηματισμό εννοιών. Αν και είναι σχετικά καινούργια στην εκπαιδευτική πρακτική,

υπήρχε ανέκαθεν. Από την αρχή, οι άνθρωποι αλληλεπιδρούσαν με τον κόσμο και

αγωνίζονταν να κατανοήσουν εκείνο που βίωναν. Είναι τόσο φυσικό για τους

ανθρώπους όσο και η αναπνοή και εξηγεί γιατί έχουμε σχετικά μεγάλο εγκεφαλικό

φλοιό. Οι άνθρωποι δομούν τη δική τους ερμηνεία των εμπειριών τους.

Δυστυχώς, κάτι τέτοιο αποτελεί πρόβλημα για το βιομηχανικό μοντέλο της

εκπαίδευσης, όπου οι μαθητές αξιολογούνται από τεστ για το αν έχουν μάθει το ίδιο

πράγμα. Ανεξάρτητα από το τι διδάσκουμε στους μαθητές μας ή τι εμπειρίες έχουν,

θα δομήσουν τις δικές τους ερμηνείες για τις εμπειρίες αυτές. Ίσως μάθουν όσα

τους διδάσκουμε, αλλά εκείνο που θα θυμηθούν και θα χρησιμοποιήσουν στο

μέλλον είναι οι δικές τους προσωπικές και κοινωνικές ερμηνείες.

Αριθμ. σελίδων: 288

ISBN: 978-960-89358-19-7

Τιμή: 19 €

Έτος έκδοσης: 2011
Οδηγός συγγραφής

μιας επιστημονικής εργασίας
με προτάσεις για υποσημειώσεις

και βιβλιογραφικές παραπομπές



της Ελένης Δ. Κατή
Κατά τη διάρκεια των σπουδών, ένας φοιτητής θα κληθεί, να

συντάξει κάποιες εργασίες. Ακόμη κι όταν η υποβολή εργασίας είναι

προαπαιτούμενο για τη λήψη του πτυχίου, τα πράγματα δεν

παρουσιάζουν μεγάλες δυσκολίες. Όμως, αν κάποιος συνεχίσει τις

σπουδές του σε μεταπτυχιακό επίπεδο, τότε η εκπόνηση εργασιών

αποτελεί αυτονόητο καθήκον και βέβαια για τη λήψη του

διπλώματος ειδίκευσης είναι υποχρεωμένος να καταθέσει, μέσα σ’ ορισμένο χρόνο, μια

εργασία, η οποία θ’ απαιτεί έρευνα και θα πρέπει ν’ ακολουθεί ορισμένες προδιαγραφές

ώστε να μπορεί να χαρακτηριστεί επιστημονική. Αυτό ισχύει σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό για

την εκπόνηση μιας διδακτορικής διατριβής.

Πώς μπορεί όμως κάποιος, σχετικά ή εντελώς άπειρος, να εκπονήσει μια επιστημονική

εργασία είτε αυτή είναι διπλωματική είτε διδακτορική διατριβή, η οποία να έχει και τα

γνωρίσματα του επιστημονικού λόγου και τα χαρακτηριστικά του επιστημονικού τρόπου;

Αριθμ. σελίδων: 106

ISBN: 978-960-6796-66-1

Τιμή: 10 €

Έτος έκδοσης: 2014
KωμΟδύσσεια.

Μια... κωμική πλευρά της Οδύσσειας


της Μαρίας Κίτρα
Ακούσατε, ακούσατε

Και μην πολυμιλάτε

Τα κινητά να κλείσετε

Και μόνο εμάς κοιτάξτε!

Γιατί ήρθ’ η ώρα κι η στιγμή

Ν’ ανοίξει η αυλαία

Και να χαρούμε όλοι μας

Το μέγα Οδυσσέα!

Τι να χαρούμε δηλαδή

Τον έφαγε το μάτι

Κι είκοσι χρόνια προσπαθεί

Να φτάσει στην Ιθάκη

Μα οι θεοί θυμώσανε

Γιατί ήτανε σπουδαίος

Είχε καρδιά, είχε μυαλό

Μα ήταν και ωραίος!

Τον ρίξανε σε θάλασσες

Τον έστειλαν στην Κίρκη

Τη Σκύλλα σαν αντίκρισε

Τον έλουσε η φρίκη!

Τον Κύκλωπα τον τύφλωσε

Τον άφησε στον τόπο

Κι απ’ το νησί της Καλυψώς

Να φύγει βρήκε τρόπο!


Αριθμ. σελίδων: 96

ISBN: 978-960-6796-46-3

Τιμή: 8 €

Έτος έκδοσης: 2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου